Als u nog vragen had bij het bestellen in mijn webshop, dan vindt u deze misschien hieronder terug.

Mocht uw vraag er onverhoopt toch niet tussen staan, aarzel niet en neem gerust contact met ons op.

 

Algemeen

Hoe weet ik nu of er verse bloemen gebruikt worden voor mijn bestelling ?


U mag er van op aan dat de bloemen die gebruikt worden in de winkel altijd vers zijn aangezien er drie keer per week verse bloemen geleverd worden. Mochten we bepaalde kleuren niet op voorraad hebben, geen nood. In dat geval, zorgen wij ervoor dat deze zeker de dag nadien terug voorradig zijn.

Mag ik er zeker van zijn dat mijn bestelling zal behandeld worden ?


U mag er zeker van zijn dat uw bestelling altijd in behandeling zal genomen worden als u betaald heeft. U wordt steeds per mail op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Bovendien is het ook mogelijk om gratis per SMS op de hoogte te blijven over uw bestelling en de eventuele levering ervan.

 

Betalen

Hoe kan ik mijn online bestelling betalen ?


U kan op verscheidene manieren online betalen binnen en buiten België. Voor meer informatie, verwijs ik u graag door naar onze betaalmogelijkheden.

Is het wel veilig om online te betalen met mijn betaalkaart ?


Alle betalingen die gebeuren via deze website worden uitgevoerd via een strikt veilige verbinding in een volledig veilige omgeving. Al het digitale betaalverkeer wordt versleuteld. Ik heb hiervoor beroep gedaan op een externe gespecialiseerde firma die al het betaalverkeer regelt.

Moet ik extra transactiekosten betalen bij het online afrekenen ?


Absoluut niet! Er zijn geen transactiekosten verbonden voor eender welke betaalmethode die u kiest.

Wat gebeurt er als mijn betaling mislukt ?


Het kan altijd gebeuren dat er door een fout in het betaalproces, de betaling mislukt. Geen nood, u wordt terug doorgestuurd naar de website, waarna u eventueel een nieuwe betaalmethode kan kiezen, en een nieuw betaalproces kan opstarten.

Hoe zit het met de belasting op toegevoegde waarde (BTW) als ik iets bestel ?


Alle prijzen die getoond worden in de webshop zijn allemaal inclusief BTW waarbij 6% BTW op al het bloemwerk en 21% op alle andere producten.

 

Leveren en afhalen

Leveren jullie ook een bestelling ?


Ja, wij leveren bestellingen op een adres binnen geselecteerde regio’s. Ik verwijs u graag door naar een uitgebreide uitleg over de mogelijke bezorgopties en de regio’s waarin we leveren.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel te Kumtich ?


Tuurlijk, geen enkel probleem! U duidt dit gewoon aan tijdens het online bestellen. Ik hoef dan nog enkel te weten wanneer u het komt afhalen. Ik verwijs u graag door naar een uitgebreide uitleg over de mogelijke bezorgopties.

Leveren jullie ook buiten België ?


Helaas, momenteel leveren we nog geen bestellingen buiten België. Onze excuses voor het ongemak.

 

Annuleren, wijzigen en herroepen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?


Indien u nog graag een wijziging wenst te zien of uw bestelling wilt annuleren, dan kan u best met ons telefonisch contact opnemen.
Ik duid u graag op het feit dat een gehele of gedeeltelijke kosteloze annulering alleen maar kan geschieden tot 2 werkdagen voor levering of afhaling van de bestelling. Bij niet-tijdige annulering kan Bloemenatelier “Verde” het volledige overeengekomen tarief voor het geannuleerde deel in rekening brengen.

Kan ik beroep doen op het herroepingsrecht ?


Ik verwijs u graag door naar de algemene voorwaarden waar u onder artikel 10 (herroepingsrecht) alle informatie hieromtrent kunt terugvinden.